OPPDATERT: Vi skal på kanotur!

Vi legger igjen ut på årets varmeste tur – kanotur i pinsen!

Det er kanotur i pinsehelga, lørdag til mandag. Vi skal padle på Hajern denne gangen. Turen i 2009 var en stor suksess – så det er bare å hive seg på!

PÅMELDING SNAREST!

Oppmøte: Lørdag klokken 0900 på Åskollen skole (noen foreldre må kjøre speiderne til Hajern).
Retur: Henting av speidere Mandag klokka 1400 (info gis ved avreise).

Pakkeliste:

  • Sovepose/liggeunderlag
  • Svømmevest/flytevest
  • Regntøy
  • Skifte
  • Badetøy / håndkle
  • Matpakke/brødmat for 4-5 måltider
  • Drikke
  • Kompass

Været ser ut til å bli bra, så dette blir garantert en bra tur! Det eneste som mangler nå er speidere som skal på tur!

Påmelding snarest!