Sommeravslutning

Vi tar turen inn i Røysjømarka. Vi avslutter speidersesongen med tur på Røysjø – søndag 16 juni. Ta med foreldre/foresatte og alt annet som vil ut på tur – dette er et arrangement for alle.

Oppmøte:
Parkeringsplassen på Røysjø klokken 11:00

Ta med:
Sitteunderlag
Gode sko
Klær etter været (noen som tør å bade?)
Grillmat for lunsj (vi fyrer opp et bål for grilling)

Vi antar å være ferdig og tilbake rundt klokken 15:00.

Gi beskjed til Audun om dere kan eller ikke (sms: 90512410).

Vel møtt!