Troppsmøte: Klatring!

Følgende informasjon er viktig å ta med seg angående troppsmøtet 5. oktober.

Troppsmøtet er denne gangen på en tirsdag, 5 oktober.

Oppmøte er ved St. Halvard-hallen i Lier, patruljene må ordne transport selv. Ved eventuell krise, gi beskjed til Audun.

Oppmøte er klokka 18:00.
Det er viktig at alle møter presis, vi har nemlig hallen fra 18:00 til 20:00.

Ta på dere tøy til å klatre i (treningstøy el.lign.)

Det er ikke noe krav at dere skal klatre, men det er uansett moro å se på

Spørsmål rettes til Audun på 905 12 410.

Det er viktig at denne informasjonen blir spredt til alle speiderne, så spre ordet! 🙂