Jeg var ut en liten tur og sjekket forholdene ute i skogen i stad, og det er harde løyper! Så jeg anbefaler å gå på beina i morgen, og la skiene stå igjen hjemme. Dere kan jo heller ta med et lite rumeakebrett i steden 🙂
Jeg var ut en liten tur og sjekket forholdene ute i skogen i stad, og det er harde løyper! Så jeg anbefaler å gå på beina i morgen, og la skiene stå igjen hjemme. Dere kan jo heller ta med et lite rumeakebrett i steden 🙂