På grunn av stor etterspørsel på klatreveggen i St. Halvardhallen må vi utsette Troppsmøte til 11 februar 2008. Vi beklager dette selvfølgelig! Oppmøte blir derfor mandag 11 februar istedenfor mandag 4 februar. Spre nyheten!
På grunn av stor etterspørsel på klatreveggen i St. Halvardhallen må vi utsette Troppsmøte til 11 februar 2008. Vi beklager dette selvfølgelig! Oppmøte blir derfor mandag 11 februar istedenfor mandag 4 februar. Spre nyheten!