RoverTur The Gathering 2009 i VikingeSkipet på Hamar

The Gathering 2009 8-12april Onsdag til Søndag i Påskeferien

Påsken nærmer seg med stormskritt. Roverlaget drar igjen til Vikingeskipet på et av verdens største Dataparty.

Billetter vil bli lagt ut i Desember og da trenger jeg og vite hvor mange som skal være med.
Billettsalget er førstemann til mølla prinsippet så alle er ikke garantert og være med. Jeg kan få kjøpt maks 10billetter og har da 8stk igjen for salg til dere.

De 8 første som melder seg på har en mulighet til og få billett.

Pris: ca 800kr for inngangsbillett, ca 300kr for transport T/R

Påmelding er bindene og betaling skjer via overføring til nettbank

Betaling skjer ikke før du er garantert og få billett

Totalt kr 1100kr

Gi meg beskjed om du skal være med senest 1.Desember.