17.mai

17. mai, Norges grunnlovsdag. Vi heiser flagg og går i tog som i fjor. Antrekket skal være speiderskjorte og skjerf med mørk blå bukse. Hvis man ikke har speiderskjorte går det greit uten, men har man skal den brukes. Mangler man skjerf også så si ifra så kan jeg ta med noen jeg har i reserve.

 

Program 2009
0745 – Oppmøte på speiderhuset i speiderskjorte/skjerf

0800 – Flaggheis på Åskollen skole
0845 – Speidergudstjeneste i Strømsø kirke
0930 – Avmarsj fra Strmsø kirke mot Marienlyst
1000 – Barnetoget starter fra Marienlyst
Vel møtt!